Welkom bij Stichting Sidney and Friends.

Opgericht in 2012 met als hoofddoel om voor onze meervoudig complex gehandicapte zoon Sidney én zijn vrienden het Huifbedrijden mogelijk te maken.

Stichting ‘de Vosjes’ verzorgt voor ons de ritten. Deze stichting heeft al 20 jaar ervaring met het Huifbedrijden. De vrijwilligers van deze Stichting hebben veel ervaring, zij tillen de cliënt op/af het Huifbed en houden de cliënt goed in de gaten tijdens het rijden.

Sidney in tillift

We rijden met 2 Huifbedden en er kunnen per dag 20 ritten gemaakt worden. Een dag Huifbedrijden kost Stichting Sidney and Friends 450 euro. De cliënt hoeft niets te betalen. Er is wel een mogelijkheid om donateur te worden. Omdat we het Huifbed rijden structureel willen blijven aanbieden is er geld nodig!

De werkzaamheden van bestuur en vrijwilligers van Stichting Sidney and Friends zijn geheel op vrijwillige basis.
U bent natuurlijk van harte welkom om eens te komen kijken op deze dagen bij Kinderboerderij de Kakelhoeve in Apeldoorn op het terrein van ’s Heerenloo Midden Nederland, Schuylenburg!

Wij organiseren in de wintermaanden nog een aantal activiteiten voor mensen met een beperking zoals kindertheatershow van ‘Groentje’ en klankconcerten van “jouw klankkleur”.

Wilt u meer informatie over onze stichting of weet u iemand die graag een keer wil komen huifbedrijden? Dan kunt u contact opnemen met Wim Hekkert, bestuurslid van Stichting Sidney and Friends; 06-57109985 of 06-23620182. Of u kunt een e-mail sturen naar;  stichtingsidney@gmail.com

Rekeningnummer Stichting Sidney and Friends:  NL 73RABO 01500 28 350
Ingeschreven onder nummer:  55810314 bij de Kamer van Koophandel, Oost Nederland.
( zie ook onze Contact-pagina . )

Volg Stichting Sidney-and-Friends;